kak-da-suzdadem-imeil-biuletin-koito-horata-otvariat-i-chetat-header

Как да създадем имейл бюлетин, който хората отварят и четат

Александър НиколовБизнес развитие, Блог, Фокус и продуктивност

Днес искам да ти споделя още един запис от мой разговор с експерт.

Този път на темата имейл маркетинг. И по-специално как да създаваш имейл бюлетин, който се отваря и се чете от много хора.
По тази тема разговарям със Стойне Василев, независим финансов консултант и създател на сайта SmartMoney.bg.

От видео-разговора ми със Стойне Василев ще откриеш:

Кои са грешките, които повечето хора допускат и които водят до това, имейлите им да не се отварят и да не се четат;
Какъв подход използва Стойне Василев за своя бюлетин, който го превръща в един от най-четените бюлетини в България на бизнес и финансова тематика.

Стойне споделя и статистика за показателите за неговите имейли: колко хора отварят, колко хора кликат и се ангажират с коментари… Резултатите му са изключително впечатляващи и съм сигурен, че ще имаш какво да си вземеш от този разговор, ако искаш да имаш работещ имейл маркетинг.


Какво мислиш по тази тема? Скролирай надолу и остави своя коментар.

Търсиш ли още работещи стратегии за достигане до повече клиенти и ръст на бизнеса?

Коментирай чрез твоя FB профил