kak-da-rabotish-dilgosrochna-strategia-za-promotirane-na-produkta-ti-header

Как да разработиш дългосрочна стратегия за промотиране на продукта ти?

Александър НиколовБизнес развитие, Блог, Фокус и продуктивност

Ако си в ситуация, в която сега стартираш бизнеса си…
Или пък е дошъл момент, в който пускаш нов продукт…

То един от въпросите, които стои пред теб е, как да изградиш стратегията си за налагане на този продукт. И какви са следващите действия, с които ще промотираш продукта си дългосрочно.

В подобна ситуация много собственици на малък бизнес прибягват към следните две основни действия:
Първо, стартират с т.н. имиджов маркетинг или налагането на бранд. Вероятно с препоръките на маркетингова агенция те започват кампания по налагането на продукта чрез масирано присъствие в офлайн и онлайн пространството. Целта на тази кампания е да накара хората да узнаят, че този продукт го има и ако може дори да говорят за него.
И второто действие е да се направи специална кампания с промоция – обикновено със сериозно намаление на цената, за да се направят по-лесно първоначалните продажби.

И в двете действия има много логика, но в повечето случаи те не водят до желания резултат.

И това се оказва много изненадващо за собственика на бизнес, който прилага тази стратегия. Или, ако има резултат в следствие на голямата ценова отстъпка, то дългосрочната печалба на бизнеса е под въпрос.

Директно мога да кажа, че резултат има само тогава, когато подходиш стратегически. Какво означава това и защо аз вярвам, че не трябва да се харчат пари за т.н. имиджова реклама (бранд), ще видиш във видеото по-долу.

Какво мислиш по тази тема? Скролирай надолу и остави своя коментар.

Търсиш ли още работещи стратегии за достигане до повече клиенти и ръст на бизнеса?

Коментирай чрез твоя FB профил