Един от бизнес консултантите, от които съм научил много за маркетинга и продажбите – Чет Холмс, казваше, че ако не можеш да измериш нещо , то ти не можеш и да го управляваш.
По отношение на продажбите измерването на успеваемостта ти в отделните елементи е ключово, за да знаеш какво трябва да подобриш и по какъв начин можеш да го подобриш. Това означава да следиш и измерваш целия процес: от това до колко хора си достигнал и имаш контактите им, през това, с колко си се свързал, с колко си провел срещи (или са дошли на събитията ти), колко си превърнал в платени клиенти и т.н.
Виж видеото по-долу, в което обяснявам конкретно какво да следиш в твоята търговска фуния и как това ще ти даде възможност веднага да разбереш каква стратегия да приложиш.
Това е само една от стратегиите, на които аз уча моите клиенти в индивидуалните и групови коучинг програми. Тези програми позволяват на моите клиенти да печелят повече пари, да привличат повече клиенти и да работят по-малко. Научи повече за тези програми на този линк.