Колко важна е репутацията на пазара и как те възприемат?
На практика всяка маркетингова стратегия зависи от това доколко успешно си изградил името си на пазара.
Без правилната пазарна идентичност, единственото ти оръжие когато се конкурираш остава цената. А това води до по-ниски маржове и печалби.
Отделно от това, липсата на силно име на пазара води до колебание у потенциалните клиенти, на които им трябва повече време, за да вземат решение. Така разходите ти за достигане до нови клиенти стават значително по-големи.
Без разпознаваемо име, всяка маркетингова кампания изисква повече ресурси (време и пари) за много по-ниска възвръщаемост. А в ситуация на икономическа криза, клиентите най-първо изоставят бизнесите без изградено име.
Репутацията на твоя бизнес влияе директно върху:
- Доверието на клиентите към твоите продукти и услуги
- Способността ти да привличаш нови клиенти
- Възможността да налагаш по-високи цени
- Устойчивостта на бизнеса ти при кризи
- Потенциала за растеж и развитие
В подхода, който следвам аз за позициониране на пазара и който е част от моята BG 3x система за бизнес растеж, са важни 4 стъпки за да изградиш силно име на пазара.
Тези 4 стъпки ще откриеш във видеото по-долу.
Какво мислиш по тази тема? Скролирай надолу и остави своя коментар.