individualnoto-otnoshenie-kym-klientite-ne-ti-nosi-headerpredimstvo

Индивидуалното отношение към клиентите не ти носи предимство

Александър НиколовБизнес развитие, Блог, Привличане на клиенти, Фокус и продуктивност

Най-вероятно заглавието на днешната публикация те озадачава…

И това е така, защото всички са ни учили, че това да имаме индивидуално отношение към клиентите е много важно.
И много бизнеси се представят именно като изтъкват това като тяхно най-голямо предимство пред конкурентите им.

И да, това е така. Индивидуалното отношение към клиентите е много важно.

Но не ни носи предимство на пазара.

От видеото по-долу ще откриеш защо това е така (защо нямаме предимство) и какво е по-важно да направим вместо това.

Какво мислиш по тази тема? Скролирай надолу и остави своя коментар.

Търсиш ли още работещи стратегии за достигане до повече клиенти и ръст на бизнеса?

Коментирай чрез твоя FB профил