Затваряй срещите, които провеждаш с клиенти

Една от причините много бизнеси да нямат достатъчно клиенти е, че не затварят срещите, които провеждат. Като имаме предвид, колко трудно е да грабнем интереса на потенциалния клиент и той да прояви желание да се срещне с нас или нашия търговец (по телефона, на живо, или онлайн), то изключително важно е да затворим колкото може повече от срещите, които провеждаме.

Двете основни причини много търговци да не успяват да превърнат потенциалните клиенти в реални клиенти са трудностите да се справят с възраженията на клиентите и неувереността да финализират на срещата – така, че клиентът да вземе решение на място.

Ако не подобриш уменията си в тези посоки: да се справяш с възраженията на клиентите и усшено да финализираш търговските срещи – то най-вероятно ще ти е трудно да постигнеш ръст на бизнеса си. Защото дори и да правиш повече маркетинг и да достигаш до повече контакти, ако не ги превръщаш в клиенти, няма да имаш ръст в бизнеса си.

Видеото по-долу показва какво е важно да направиш, за да имаш повече затворени сделки и повече клиенти в твоя бизнес. Скролирай надолу и коментирай – кажи ми ти какво мислиш и какви трудности срещаш, когато провеждаш срещи с потенциални клиенти.


Желаеш ли да изградим заедно стратегия за ръст на твоя бизнес за следващите 12 месеца? Последвай този линк и кандидатствай за 30 минутна безплатна стратегическа коучинг сесия с мен.

Коментирай чрез твоя FB профил