Какво е важно да направиш, когато тестваш интереса към нов продукт или нов бизнес?

Как да бъдеш сигурен, че това, което планираш да предложиш на пазара – нов продукт или изцяло нов бизнес – наистина ще се търси?

Истината е, че няма как да си 100% сигурен, каквото и проучване да направиш. Всичко в бизнеса и най-вече в маркетинга е тест – така че, докато не стартираш и не пуснеш новият продукт или услуга, никога няма как да знаеш.

Все пак винаги е добре да направиш предварително проучване за потенциалния интерес към това, което смяташ да предложиш. И тук много хора допускат две големи грешки когато правят това проучване.

Виж видеото по-долу за това кои са тези две грешки и кои са най-важните неща, които трябва да направиш, когато проучваш интереса към нов продукт, който възнамеряваш да пуснеш на пазара.

Записах това видео на плажа в Long Beach на Long Island. На моменти вятърът е по-силен и това смущава звука. Но ако обмисляш да стартираш нов бизнес или да предложиш нов продукт или услуга в съществуващия си бизнес, според мен е важно да видиш цялото видео и да отчетеш тези две ключови неща при предварителното проучване на пазара.

 

 

Моите индивидуалните и групови коучинг програми позволяват на клиентите ми да печелят повече пари, да привличат повече клиенти и да работят по-малко. Научи повече за тези програми тук.

Коментирай чрез твоя FB профил