Как да привличаме клиенти чрез система за генериране на препоръки

Генерираш ли достатъчно препоръки, за да привличаш нови клиенти?

Обикновено препоръките са най-използваният ( и често – единствен!) канал за привличане на нови клиенти. Много бизнес собственици са споделяли с мен, че разчитат на препоръките от уста на уста.

Когато говорим обаче за генериране на препоръки, това е крайно недостатъчно. Необходимо е не просто да разчиташ, че твои познати и доволни клиенти ще говорят за това, което ти правиш. Ако имаш изградена система, това означава много повече: ти да създадеш процес, в който последователнно обучаваш твоите препоръчители с какви клиенти да те свързват и как да представят това, което правиш.

Виж какво е важно, за да изградиш система за генериране на препоръки във видеото по-долу. Така че да имаш постоянен поток на нови контакти към твоя бизнес и да привличаш нови клиенти. Това видео записах по време на семинар на моя ментор Fabienne Fredrickson в Стамфорд, САЩ. Основната тема на този семинар бе именно създаването на система за препоръки.

 

Моите индивидуалните и групови коучинг програми позволяват на клиентите ми да печелят повече пари, да привличат повече клиенти и да работят по-малко. Научи повече за тези програми тук.

Коментирай чрез твоя FB профил