Как да увеличим продажбите си чрез последваща комуникация

Много бизнес собственици се мъчат постоянно да достигнат до нови потенциални клиенти и всъщност забравят, че най-лесният начин да увеличат продажбите си е като продадат повече на вече съществуващите си клиенти.

Всъщност, много често бизнес собствениците изпускат пари (или както казват американците „оставят пари на масата“) от две групи хора: 1.) от вече съществуващите си клиенти и 2.) от тези, с които са се срещнали, но които не са станали клиенти веднага.

Това, за което говоря, е на пръв поглед очевидно, но данните показват, че 93% от фирмите не прилагат систематично стратегията да продават повторно на вече съществуващите клиенти. А 96% от фирмите нямат въведена формална система за последваща комуникация – както с текущите си клиенти, така и с потенциални клиенти, които не са купили след първата среща с тях.

Видеото е запис на FB Live, който направих наскоро и показва как можеш да промениш всичко това за теб. Така че да увеличиш приходите си без да е необходимо да харчиш допълнителни пари за маркетинг за достигане до нови клиенти. Помисли как можеш да промениш своята стратегия с подходите, представени от мен във видеото….. и ми кажи какво мислиш като скролираш надолу.

Желаеш ли да изградим заедно стратегия за ръст на твоя бизнес за следващите 12 месеца?
Последвай този линк и кандидатствай за 30 минутна безплатна стратегическа коучинг сесия с мен.

Коментирай чрез твоя FB профил