Формирай пакети, измежду които клиентите ти да избират

Съвсем скоро водих семинар за моите клиенти в годишните коучинг програми – т.нар. Трансформиращ ден. На тези трансформиращи дни винаги разглеждаме в детайли един от 8-те най-силни генератора за повече пари в бизнеса. И този път темата бе ценообразуването и формирането на пакети.

Много бизнес собственици работят на ниски цени от страх клиентите им да не избягат или заради цените, на които работят конкурентите им. Така много често те подценяват стойността на това, което дават на клиентите си, и не печелят достатъчно, което пък на свой ред създава ред други трудности в бизнеса.

Другият основен проблем, с който се сблъскват повечето бизнес собственици, е, че клиентите им винаги искат да избират. И след като научат какво ти предлагаш и на какви цени, обикновено искат да проучат още варианти, за да вземат решение. Резултатът: много често това води до загуба на клиенти, защото те избират да работят с някой друг.

Начинът да елиминираш и двата проблема, е като формираш пакети за това, което предлагаш, и дадеш възможност на клиентите ти да избират.

В днешното видео показвам как създаването на пакети може да бъде един от най-бързите генератори на повече приходи и печалби в бизнеса.

Скролирай надолу и ми кажи какво мислиш за този подход. И как можеш да го приложиш при теб?

Желаеш ли да изградим заедно стратегия за ръст на твоя бизнес за следващите 12 месеца? Последвай този линк и кандидатствай за 30 минутна безплатна стратегическа коучинг сесия с мен.

Коментирай чрез твоя FB профил