Как да пишеш текстове, които продават

Едно от най-важните умения в маркетинга е писането на търговски писма (т.нар. copywriting). Като търговските писма могат да имат най-различна форма: хартиени писма, брошури, и-мейли, статии, видеа и т.н.

И най-важното, когато пишеш такива текстове, е да грабнеш вниманието на потенциалния клиент и да го мотивираш да предприеме действие (да коментира, да сподели, да се регистрира за нещо, или да купи).

В това кратко видео разкривам 3-те най-важни правила, с които можеш да грабнеш вниманието когато пишеш търговски текстове…. така че, да продаваш успешно чрез тях.

В моите коучинг програми клиентите ми научават стратегии да печелят повече пари, да привличат повече клиенти и да работят по-малко. Научи повече за тези програми тук.

Коментирай чрез твоя FB профил