Как да представяш грабващо твоите продукти или услуги

Как представяш твоя продукт – като продукт или като решение на проблема на клиента?

Една от най-големите грешки, когато продаваш, е да презентираш всички детайли на твоя продукт или услуга. Много собственици на бизнес и търговци правят точно това, като се надяват потенциалният клиент „да се закачи“ за нещо, което да го мотивира да купи. Ако използваш и ти този подход, вероятно често пъти не успяваш да убедиш потенциалните клиенти да купят. Или много често те се колебаят какво решение трябва да вземат….

Резултатът? Недостатъчно сделки и оттам недостатъчно приходи в бизнеса.

Решението е да въведеш продукта си като решение на проблема, който потенциалният клиент има. За да постигнеш това, са важни три основни фактора:

  1. Да тръгнеш от нуждите на клиента – само така можеш да презентираш продукта или услугата си като решение за него.
  2. Да имаш лична съгласуваност – ти самият силно да вярваш, че това решение е най-доброто за този клиент.
  3. Да дадеш достатъчно ползи на клиента защо да купи. Грешка, която много собственици на бизнес и търговци допускат, е че продават характеристиките на продукта, докато клиентите купуват ползи.

Твоята задача след като изгледаш видеото от тази седмица е да напишеш поне 5 ползи на твоя продукт или услуга.

Какво мислиш за този подход за представяне на продукта? Скролирай надолу и остави твоя коментар.

Желаеш ли да изградим заедно стратегия за ръст на твоя бизнес за следващите 12 месеца? Последвай този линк и кандидатствай за 30 минутна безплатна стратегическа коучинг сесия с мен.

Коментирай чрез твоя FB профил