Блог: Привличане на клиенти

  • Създай уеб сайт, който привлича клиенти
    Има два типа уеб сайт. Единият дава информация за фирмата и информация за всичко, което тя предлага. Този уеб сайт е като визитна картичка и той е много полезен за вече съществуващи клиенти на фирмата. Другият тип уеб сайт е такъв, който привлича клиенти. Този сайт може и да
  • Как да изградиш голям и-мейл лист от абонати?
    Един от начините да продаваш повече е като пускаш оферти по и-мейл към твоите абонати. Това е и основният начин, по който можеш да печелиш пасивен доход в бизнеа си – като продаваш продукти като книга, обучителна програма или нещо друго – като предложиш тези продукти
  • Затваряй срещите, които провеждаш с клиенти
    Една от причините много бизнеси да нямат достатъчно клиенти е, че не затварят срещите, които провеждат. Като имаме предвид, колко трудно е да грабнем интереса на потенциалния клиент и той да прояви желание да се срещне с нас или нашия търговец (по телефона, на живо, или
  • Генерирането на препоръки като канал за привличане на клиенти
    Много бизнес собственици, с които съм провеждал срещи, често споделят, че единственият канал, по който привличат клиенти, са препоръките от уста на уста. В действителност обаче, макар че те разчитат само на този канал, те не го използват последователно и систематично.
  • Как да увеличим продажбите си чрез последваща комуникация
    Много бизнес собственици се мъчат постоянно да достигнат до нови потенциални клиенти и всъщност забравят, че най-лесният начин да увеличат продажбите си е като продадат повече на вече съществуващите си клиенти. Всъщност, много често бизнес собствениците изпускат пари
  • Защо онлайн маркетингът ме дразни понякога?
    Както може би вече добре знаеш, аз използвам много онлайн маркетинг канали. И не само това: аз уча и консултирам собствениците на малък бизнес в моите програми как да привличат повече клиенти и да печелят повече пари чрез маркетинг в интернет. Тогава, защо е това заглавие:
  • Таргетирай ефективно рекламните си послания
    Дават ли резултати твоите рекламни послания? Ако не достигаш до достатъчно на брой нови потенциални клиенти и приходите в бизнеса ти са неравномерни, то една от причините сигурно е свързана с това, че рекламните ти послания не са ефективни. А сигурен съм, че дори и да имаш
  • Привличай клиенти по много канали
    Какви са рисковете, ако привличаш клиенти само по един канал? Много бизнес собственици разчитат само на един маркетингов канал, когато привличат клиенти. Обикновено това са препоръките от уста на уста и препоръките на доволни клиенти. Привличането на клиенти само по един
  • Ходи там, където твоите потенциални клиенти са събрани накуп
    Ако изпитваш недостиг на клиенти, една от причините за това може да бъде, че се опитваш да достигнеш единично до всеки един потенциален клиент. Какво имам предвид? Много собственици на бизнес не само използват малко на брой канали за достигане до нови клиенти, но и достигат
  • Как да използваш Facebook, за да достигаш евтино до много нови потенциални клиенти?
    Използваш ли социалните мрежи за да достигаш до нови клиенти? Много бизнеси, които продават традиционни продукти, изобщо не използват този канал за достигане до нови клиенти….Ако си в тази ситуация, то ти изпускаш много. От друга страна: ако продаваш продукт или услуга,
  • Как да привличаш нови клиенти, когато презентираш пред група хора?
    Публичната презентация е един от най-ефективните начини да привличаш нови клиенти. Най-голямото предимство е, че можеш да представиш бизнеса си пред няколко човека – потенциални клиенти – едновременно. И в същото време живият контакт осигурява преживяване и въздействие
  • Как можеш да привличаш клиенти с видео и статии?
    В предишни публикации съм говорил за това колко силен инструмент за привличане на клиенти е полезното съдържание. Така че да помагаш на клиентите да имат ползи от теб и твоите продукти още преди реално да са ти платили. Когато правиш това, става по-лесно да привличаш нови
  • На какво да учиш твоите потенциални клиенти?
    Как можеш да достигнеш до много повече потенциални клиенти без да харчиш допълнителни средства? Как можеш да продадеш повече на съществуващите ти клиенти? Един от най-добрите начини за да постигнеш тези цели е като обучаваш твоите клиенти. Защото хората обичат да учат, но
  • Как да правиш нетуъркинг, за да привличаш клиенти?
    Нетуъркингът (networkging) е един от най-мощните канали за привличане на нови клиенти в бизнеса. При това е и един от най-бързите канали, с който можеш бързо да развиеш бизнеса си, особено в началото. Много бизнес собственици, които правят нетуръкинг, обаче, допускат грешката да се
  • Как да пишеш текстове, които продават
    Едно от най-важните умения в маркетинга е писането на търговски писма (т.нар. copywriting). Като търговските писма могат да имат най-различна форма: хартиени писма, брошури, и-мейли, статии, видеа и т.н. И най-важното, когато пишеш такива текстове, е да грабнеш вниманието на
  • Твоят идеален клиент: стесни нишата си!
    Работиш ли с твоя идеален клиент? Много бизнес собственици се опитват да привлекат повече клиенти и да разрастнат бизнеса си като се опитват да работят с колкото може повече различни клиенти. Т.е. те подхождат широко в опита си да спечелят повече бизнес (определят нишата си
  • Прави маркетинг с качествено и полезно съдържание
    Работят ли твоите маркетингови материали за теб? Основната цел на маркетигновите материали на един бизнес е той да се отличи от конкуренцията и да привлече вниманието на потенциалните клиенти към него. Много собственици и ръководители на бизнес се фокусират върху това да
  • Какъв да бъде форматът на твоя и-мейл бюлетин?
    Как изглежда твоят и-мейл бюлетин и какво има в него? От формата и съдържанието на твоя бюлетин зависи и дали хората реално го отварят и четат. Много бизнеси включват теми в и-мейл бюлетина си, които не интересуват техния идеален клиент. И това води до нисък интерес: ако
  • Кое е това действие, което може да доведе до експоненциален ръст в бизнеса ти?
    За да имаме ръст в бизнеса, очевидно трябва да имаме фокус към маркетинга и по-специално към действията, които привличат нови клиенти. Сред всички тези действия, които привличат клиенти, обаче, има само 1-2, които не просто водят до ръст, а до експоненциален ръст на бизнеса ни.
  • Твоят маркетингов календар
    Имаш ли яснота какви маркетинг активности ще предприемеш през следващите няколко седмици? А през следващите няколко месеца? Когато планираш маркетинг активностите си за месеци наред, ти получаваш яснота и увереност за това, което ти предстои. И за да го направиш, е важно
  • Как да привличаме клиенти чрез система за генериране на препоръки
    Генерираш ли достатъчно препоръки, за да привличаш нови клиенти? Обикновено препоръките са най-използваният ( и често – единствен!) канал за привличане на нови клиенти. Много бизнес собственици са споделяли с мен, че разчитат на препоръките от уста на уста. Когато говорим
  • Формулирай ясно послание към своя клиент
    Какво е твоето послание към потенциалните ти клиенти? Основният проблем, който много предприемачи имат, е, че се опитват да се обърнат към всички, за да не изпуснат някого. Дали обаче когато говорим общо, хората са грабнати от мисълта да бъдат наши клиенти? Необходимостта да
  • Как да привличаме клиенти чрез нетуъркинг?
    Нетуъркинг (networking) е създаването на контакти на събития, най-често организирани от някой друг (партита, конференции, семинари, а може би дори и събития наречени директно нетуъркинг събития). Основната идея е, че това са места, където твоите идеални клиенти (или идеални
  • Как бързо да спечелиш довериe, за да привличаш повече клиенти?
    Привличането на нов клиент в търговския процес започва с това да се свържем с него. Изграждането на доверие и приятелство с потенциалния клиент е може би най-важният фактор, който определя и крайния успех. От връзката, която е изградена между клиент и търговец, до голяма
  • Прави последваща комуникация с потенциалните си клиенти
    Какво да правим когато сме имали среща (на живо, или онлайн) с потенциален клиент и той не е купил? Данните показват, че повечето фирми (всъщност над 90%) и търговци са фокусирани само върху хората, на които могат да продадат веднага и, след като един човек (или фирма) не купи, те
  • Как да се справяш с възраженията на клиентите?
    Едно от най-големите притеснения на търговците са възраженията на клиентите. Какво ще отговориш, когато клиентът ти каже: „Цената е много висока“, „нямам парите“, „нямам време тогава“, „не мога да пътувам тогава“ или още по-лошото – „нямам интерес“? Повечето търговци
  • Полезни стъпки за вашия Facebook маркетинг
      Представи си колко добре това би могло да работи за твоя бизнес. Представи си, ако можеш и да рекламираш във Facebook, и да привличаш клиенти за твоя бизнес с твоите реклами. Или пък да привличаш заинтересовани хора към твоя лист с контакти (и-мейл лист). Ако добре таргетираш
  • Използваш ли видео за да привличаш клиенти?
    Наскоро бях на семинар в САЩ, на който темата бе видео маркетингът: как да привличаме клиенти като използваме видео. Фактите показват, че много повече хора четат е-мейлите ти и много повече време се задържат на уеб сайта ти, ако има видео, което да гледат. Данните показват, че
  • Три ключа за ефективна презентация
    Ако вече четеш тази статия, най-вероятно няма защо да те убеждавам колко силен инструмент са публичните презентации: било то на живо или онлайн под формата на уебинари. Презентациите са инструмент, с който можеш да стигнеш едновременно до много потенциални клиенти, на
  • Не продавай услугите и продуктите си, а решавай проблеми
    Днес искам да ти покажа как ефективно да позиционираш продукти и услуги… така че да привличаш повече клиенти и да продаваш повече. Преди това, нека кажа няколко думи за това как продават повечето търговци. Класическата формула, която те следват, е: опит за свързване с
  • Създай грабващо послание, за да привличаш клиенти
    За да привличаш клиенти, е важно да имаш силно послание към тях. Такова, което грабва вниманието им и ги кара да предприемат следващата стъпка. Запитай се какво е твоето послание към потенциалните ти клиенти и дали то е достатъчно грабващо за тях. Основният проблем, който
  • Преодолей това, което те спира вътре в теб, за да привличаш повече клиенти
    Как привличаме клиенти? Като правим правилен маркетинг, постоянно се срещаме с потенциални клиенти и сме добри в продажбите. Да, така е. Без маркетинг и съвършени умения за продажби не е възможно бизнесът ни да расте. Какво ще стане обаче, ако дадем идеалния маркетингов
  • Три грешки, които да не допускаш, когато убеждаваш клиентите си да купят
    Ако си бизнес собственик или търговец, то ежедневно се налага да продаваш. А продажбата се състои в това да повлияеш на другия. В този смисъл всички сме търговци – защото ежедневно се стремим да повлияем (надявам се за добро) на хората около нас – децата ни, приятелите ни,
  • Обичаш ли да правиш маркетинг и продажби за привличане на клиенти?
    Привличането на клиенти е решаващо за оцеляването и ръста на всеки бизнес. Не знам как е за теб, но повечето хора не обичат да правят маркетинг и да продават. И причините за това са най-различни. Много хора не са учили никога маркетинг и затова не го разбират. Други са учили